کوروشکوروش، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

کـــــــــــــــــــــــــو ر و ش پسر بهشت

شروع تعطيلات تابستوني مامان

1390/3/11 17:06
نویسنده : مامان کوروش
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگممممممم

niniweblog.com

اول يه دست و يه هوراااااا  چرا؟؟؟؟؟

 

چون مامان بعد از 9 ماه سر کار رفتن و نبودن پيش پسملش از امروز رسما تعطيلاتش شروع ميشه niniweblog.com

 

ديگه پيش پسرمم و وايي خداي من خيلي خوبه!!!niniweblog.com

 

البته نا گفته نمونه امسال سال اول معلمي من بود و خيلي برام سخت و دشوار بود گذاشتن تو و رفتن به مدرسه در حالي که شير ميخوردي(گرچه پيش مامان فخري بودي و خيلي اين استرسم رو کم ميکرد)کوروشم   قشنگم ببخش مامانو اگر بايد صبح زود در حالي که دستات توي دست مامان بود و خواب بودي ترک ميکرد و ظهر با خستگي ميومد دنبالت  اينقدر خسته راه و مشغله که ناي تکون خوردن نداشت

ببخش منو اگه ظهرها يه بوسه از لبانت ميدزديدم و باز تو رو تنها ميگذاشتم و ميرفتم

 

ببخش اگه خستگي منو از دنياي قشنگ کودکانه تو دور ميکرد ببخش

 

بدون تمام تلاش هاي من براي توست براي اينده توست

 

******************************************************************** 

امروز وقتي از بچه هاي مدرسه خداحافظي ميکردم يه دلتنگي عجيبي وجودمو فرا گرفت انگار خيلي به اين بچه ها و صداقتشون عادت کرده بودم و خودم هم نميدونستم !!!niniweblog.com

 

تا خدا چي بخواد و سال ديگه کدوم مدرسه قسمت باشه ؟؟!!

تابستون بايد توي سازمان دهي شرکت کنم خدا کنه لااقل کمي نزديکتر بيام تا شما عزيز دلم خيلي اذيت نشي

 

اميد به خدا!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)