کوروشکوروش، تا این لحظه: 15 سال و 8 روز سن داره

کـــــــــــــــــــــــــو ر و ش پسر بهشت

از پوشک گيرون .....+27 ماهگی عسل من

1390/4/9 23:32
نویسنده : مامان کوروش
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانزیبا

 

اين روزا دارم سعي ميکنم  که شما رو از پوشک بگيرم

 

چند روز يبود شروع کرده بودم ولي سفري به نيشابور پيش امد که نيمه تموم موند

 

 

الان دوباره يکي دو روزه شروع کردم خيلي خوب داري همکاري ميکني

 

منکه داشتم نا اميد ميشدم

niniweblog.com

اما امروز بي نهايت خوشحالممممممممممم  کردي مامان جون

niniweblog.com

 

الان ميگم کوروش کجا بايد جيش کنيم؟؟ميگي: دشويي

 

قربون اون حرف زدنت برم من

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

ايشالله اين پروژه هم با موفقيت همراه باشه خدايي خيلي سخته !!!

***********************************************************

 

 

با یه دست و هورااااااااااااااااااا  ٢٧ ماهگی پسملم مبارککککککککککککککزیبا

ایشالله جشن ٢٧ سالگیت قندکم   گلکم  

 

**********************************************************

 

یکی از موسیقیهای مورد علاقه پسرم : سوسن خانوم  ابرو کمون..................زیبا

 

 

اینقده خوشگل میگی مامان سوس: یعنی مامان سوسن خانوم رو برام بذار

 

پسر قرتی من ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچزیبازیبازیبا

 

*******************************************************

زیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبا

لغات جدید:

 

اتوبوس: اتوبیس

آّبی: آبی

سبز: سبز

صورتی: صویی

عطیه(دختر خاله مامان): عطی

کوروش اسم بابا چیه: بیژ(بیژن)

 

عمو: عمو

دستشویی: دشویی

حموم : اموم

میز: میز

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)