کوروشکوروش، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

کـــــــــــــــــــــــــو ر و ش پسر بهشت

بزرگ شدن پسرم

1390/2/6 21:37
نویسنده : مامان کوروش
442 بازدید
اشتراک گذاری

تو عزیزی تو عزیزی

 

 تو عزیزترین عزیزی واسه من

 توی زندگی عزیزم همه چیزی واسه من

 الان دقیقا 39 ساعته که پسرم میمی نخورده هوررررررررررااااااااااااااااااااااااااا

 

 پسر گلم برای مامان خیلی سخت بود چیزی رو که اینقدر بهش علاقه داری و با اون به ارامش میرسی رو ازت بگیره

 خیلی وقت بود تو این فک بودم که شما رو از شیر خوردن بگیرم و کابوسش همیشه همراهم بود

تا اینکه دیروز مورخ 5 اردیبهشت مصادف با سالروز تولدت شما رو از شیر گرفتم

خدا رو شکر میکنم که تونستم دوسال کامل بهت شیر بدم

 یک از حرفای قشنگت اینه که میپرسم کوروش نینی بزرگ شده چی میخوره : میگی : جی جی نه به به آبا نون قربونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)