کوروشکوروش، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

کـــــــــــــــــــــــــو ر و ش پسر بهشت

برای تو مینویسم تمام هستیم پسرم

1390/1/21 21:49
نویسنده : مامان کوروش
585 بازدید
اشتراک گذاری

 

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را

    در انحصار قطره های اشک نبینم

      و تو برایم دعا کن ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد

         دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

             و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم

               دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

                  همیشه از حرارت عشق گرم باشد

                      و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم

                        من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

                           برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

                              که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

                                 من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

                                     و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی
                                        پس برایم دعا کن ، دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)