کوروشکوروش، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

کـــــــــــــــــــــــــو ر و ش پسر بهشت

وبلاگ جدید مبارک پسملی من

1390/1/21 17:44
نویسنده : مامان کوروش
575 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز وبلاگ جدیدت مبارک مامان جونniniweblog.com

 

نوروز۹۰

 

در این عید  منو کوروش و بابا بیژن  رفتیم به زادگاه مون(البته زادگاه من و بابا)

 

کوروش جونم  به همراه ما  عید دیدنی رفت و از این خونه به اون خونه

 

گرچه مامان خیلی دلش هوس مسافرت کرده بود ولی امسال قسمت نشد جایی بریم  و به همون نیشابور خودمون  اکتفا کردیم(البته مامان کلییییییی  به سر بابا غر زد)(چشمک)

 

در ایام عید  کوروش جونم عروسی رفتن (عروسی  البته دومادی پسر خاله بابا)

و کلی تو این عید عیدی گرفتن

اما گل پسملون  روزای اخر خیلی بی تابی میکرد  گویا دلش برای اتاق خودش تنگ شده بود

 

********************************************************

 

پسر گل نازم  لحظه سال تحویل در خواب ناز بودن

کوروش قشنگ  تمام روزات بهاری باشه مامان

 

سال ۹۰  سال خیلی خوبی  برات باشه  سرشار از سلامتی و سعادتniniweblog.com

 

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس*

****************************************************

 

اقا کوروش در ضمن بزرگ شدند و مامان تصمیم داره دیگه میمی به ایشون نده  (البته اگه دلش بیاد )

 

کوروش قشنگم باید اقرار کنم خیلی سخته

نمیتونم ببینم گریه کنی niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.comniniweblog.com

خدا کمکم کنه این بار هم مث همیشه 

 

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
21 فروردین 90 18:35
سلام آقا کوروش. می دونی خاله من خیلی اسمتو دوست دارم. الهی سال جدید سال خوبی واست باشه